باز هم دلتنگی...































دَریــایــِ غــَمــــ....!!

HoMe|eMaiL |Design|Profile

دلم برای کسی تنگ است که همچون کودک معصومی دلش برایم می سوخت و مهربانی اش را نثار من

می کرد...

دلم برای کسی تنگ است که چشمهای زیبایش را به عمق آبی دریا می دوخت و شعر های قشنگی چون پرواز پرنده ها می خواند...

دلم برای کسی تنگ است کسی که خالی وجودم را از خود پر می کرد و پری دلم را با وجود خود خالی...

دلم برای کسی تنگ است...

کسی که بی من ماند...

کسی که با من نیست...

دلم برای کسی تنگ است که آمد و رفت و پایان داد مرا...

کسی که من همیشه دلم برایش تنگ می شود...

برای کسی که...

کاش میدانستم که میخواهد چه بلایی سر دل بیچاره ام بیاورد ...



نظرات شما عزیزان:

عاطی
ساعت23:44---7 شهريور 1391
اگـــر قــــرار باشــد

تــو دستانمـــــ را گرمــــ کنی

دوســــــت دارمـــــــ همه ی عمر

یــــخـــــــــ زدهــ باشــمـــــــــــــ ...

دیگه سر نمیزنی


نیما
ساعت15:27---5 شهريور 1391
گفت : بگو ضمایر را



گفتم : من من من من من من



گفت : فقط من؟



گفتم : بقیه رفته اند





سلام...



ممنون شما هم لینک شدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
حامد|شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,|12:12|

Design:hannan